יום חמישי, 15 במאי 2014

מזרון וחיית מחמד

לבחור מזרון זה כמו לבחור חיית מחמד, אתה רוצה מזרון נוח שתתחבר אליו, שיתאים לחדר, למיטה, אתה רוצה שהמזרון יאריך ימים, אבל לפעמים יש מזרונים שמגעים אליך ממשפחה או חברים שנייה לפני שהם נזרקו לרחוב, אתה לוקח אותם כי אתה צריך כרגע מזרון בחיים שלך, ועם הזמן אתה לומד להתרגל אליו. שאתה צריך להחליף לחדש פתאום אף מזרון לא מתאים למלא את החלל שנוצר, אף אחד לא נוח לך כמו המזרון הישן שהיה לך.

אני איבדתי את הכלב שלי בגלל קסאם שנפל על הבית שלי, הייתי גר בקיבוץ ליד שדרות כי למדתי במכללה קרובה, תמיד שהיינו בלימודים והיה נפילות של קסאמים פחדנו שהקסאם יפול על הבית שלנו, ואז ביום הביר אחד זה קרה, נפל לי קסאם על הבית, הכלב שלי פיצ'ו נהרג, הבית שלי נהרס, החדר וחצי שלי שהכילו את כל החיים שלי באותה תקופה, מיטה, מזרון, מחשב טלווזיה, והכי חשוב פיצ'ו שהיה החבר הכי נאמן שלי, את פיצ'ו קיבלתי עם הבית, מי שגרה שם לפני, השאירה אותו כי היא עברה לירושלים ולא יכלה להעביר את הכלב איתה, בהתחלה פיצ'ו היה בדיכאון כמה ימים, אבל אחרי שבוע כבר היינו חברים הכי טובים, הוא היה קופץ עליי מגעגועים שהייתי חוזר מהלימודים, היה יושב לידי על הספה ורואה טלווזיה, היינו אוכלים ארוחות ערב ביחד, עשינו טיולים ארוכים בקיבוץ, יוצאים יחד לפאב בקיבוץ. ותאום פיצ'ו אינו איתי יותר, ואין אף כלב שימלא לי את החלל. אבל אז מצאתי את צ'אי, כלבה חמודה מעורבת שהסתובבה לבדה ברחובות העיר שדרות, היא נראה עצובה ומבולבלת אז לקחתי אותה אלי, לדירה החדשה שלי, את צ'אי לא השארתי לבד לרגע, לקחתי אותה איתי ללימודים, ושעברתי דירה לת"א היא נשארה איתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה