יום חמישי, 15 במאי 2014

מזרון זה מובן מאליו

איזה בעסה זה שמשהו חיוני בבית מתקלקל, לדוגמא שפתאום הטלוויזיה היחידה בבית שובקת חיים, או שאין כבלים או אינטרנט בגלל תקלה אזורית. הדברים באלו שמפרים את שיגרת חיינו הנוחה תמיד מציקים.

אבל מה עושים שמשהו כמו מזרון נהרס? זה קרה לי לא מזמן, אני יושב במיטה, ומרגיש דקירה כואבת בגב.

מסתבר שהקפיץ יצא מהמקום, וזהו אי אפשר לישון על המזרון הזה יותר, 9 בערב, אין איפה להשיג מזרונים בשעה כזו הכל כבר סגור.



נאלצתי לבלות את הלילה על הספה, קמתי כולי תפוס ומזיע (ספת עור), נדבקתי לספה במהלך הלילה, לא הצלחתי להירדם, ועד שכבר הצלחתי קמתי אולי כל שעה בלילה. פתאום שאין לך משהו שאתה כל כך רגיל אליו כמו מזרון ומיטה, אתה מתחיל להעריך, כמו בכל תחום בחיים ובזוגיות בפרט. הייתה לי חברה מדהימה, לפני שנתיים, היינו יחד 5 שנים ואני כמו כל דבר בחיים לקחתי אותה כמובן מאליו, שהיא אמרה לי את זה לא הבנתי למה היא מתכוונת עד שיום אחד, בלי התראה או ריב קודם היא ארזה תיק ועזבה את הבית, יומיים אחרי חזרתי הביתה ולא היה זכר אליה, היא אספה את כל הדברים שלה והלכה שהייתי בעבודה, לא ענתה לטלפונים וחסמה אותי בפייסבוק. רק אחרי שבועיים בלעדיה הבנתי כמה היא חסרה לי וכמה היא הייתה חלק משמעותי בחיים שלי, אבל היה מאוחר מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה