יום חמישי, 22 במאי 2014

מזרונים ההתחלה- ולאן נגיע

אני זוכרת שפעם היו מזרוני ספוג, איך אני יודעת? כי סבא שלי הוא בן למשפחת רבנים ותיקה ומפורסמת, הבית של ההורים שלו בצפת הפך להיות מוזיאון, "בית מאירי", היו להם מיטות ברזל, עם מזרון ספוג בלוי, סבא שלי ישן בעריסה שבתחתית היה שמיכת צמר מקופלת.
שהייתי קטנה אני ואחותי היינו אוהבות לקפוץ על המזרון של ההורים שהם לא היו בבית, זה היה כמו טרמפולינה. ושכשאימא שלי הייתה תופסת אותנו קיבלנו צעקות זה לא משחק! אתן הורסות את הקפיצים.
היום לי יש מזרון משולב עם קפיצים וויסקו ג'ל, תחשבו כמה גלגולים עברו מזרונים, מאז שהיו רק מזרוני ספוג ועד היום שיש מזרונים עם מעטפת ויסקו ג'ל, למי שלא יודע, ויסקו זה חומר שפותח בנאס"א, הוא מקבל גמישות לפי החום גוף שמופרש אליו.
הצעד הבא כנראה יהיה מיטת אויר, שזה מיטה שלא רואים אותה יחד עם מזרון עשוי אויר דחוס שאתה שוכב עליו לא רואים כלום רק מרגישים.
 בכל אופן יש עוד דרך ארוכה עד שנגיע לשם, אבל אני רוצה להציע משהו אחר, שיכול לתפוס בארץ ובחו"ל, ספה אורטופדית, ספה יפה אופנתית אבל שעשויה ממזרון אורטופדי, ככה אתה גם יכול לשבת לראות טלוויזה וגם להירדם בכיף בלי צוואר תפוס וכאבי גב. נראה לי שזה יתפוס. איך עוד לא עשו את זה עד עכשיו? זה כמובן יהיה מיועד לגברים כי הם אלה שנרדמים על הספה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה