יום שלישי, 27 במאי 2014

יום כיף עם הילד במפעל של מזרונים

אני עובד במפעל ייצור, סה"כ אני אוהב את העבודה שלי, התנאים פה מאוד טובים, ימי כיף, 3 ארוחות ביום, טיסות לאילת עם המשפחה לסוף שבוע פעם בשנה, לפני 4 שנים לקחו אותי לראות את המונדיאל בדרום אפריקה (רק המנהלים).

אני עובד במפעל לייצור מזרונים בתפקיד של מנהל שיווק, אנשים טובים עובדים פה, כל אחד מרגיש כל מהמפעל, אנחנו כמו משפחה, נותנים הרבה האהבה לכל מזרון שאנו מייצרים פה, היום אני לוקח את הבן שלי לעבודה, אני יעבור איתו במחלקת הייצור, שיראה איך עושים מזרונים, הבן שלי אוהב לבוא איתי לעבודה, המזכירות פה מעסיקות אותו, משחקות איתו, אנחנו הולכים לאכול ביחד בחדר אוכל, הוא בטוח שאני משחק כל היום בעבודה.

תמיד אחרי חופש כזה, כמו חופש גדול, או חנוכה שהוא בא איתי לעבודה כמעט כל יום, ואחרי זה הוא צריך ללכת לגן, הוא בוכה שהוא רוצה לבוא איתי לעבודה הוא קורא לזה בית מזרונים.

דווקא עם אשתי הוא פחות אוהב ללכת לעבודה, הוא אומר לי שמשעמם לו אצל אימא, אז הוא לרוב בא איתי אלא אם כן יש לי פגישות. בכל אופן אני אוהב שהוא בא איתי, מבחינתי זה זמן איכות עם הילד, לרוב אני לא בבית, אני חוזר בסביבות 7 בערב הביתה אנחנו אוכלים ארוחת ערב ביחד וזהו.

ככה יש לי יום שלם איתו, הוא מספר לי על הגן, על הגננת השמנה (זה הוא אמא, לא אני), ובכלל על החיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה