יום שלישי, 27 במאי 2014

מזרון הרוס אחרי יום ארוך של חתונה

אחרי חצי שנה של הכנות סוף סוף זה קורה היום החתונה שלנו. חצי שנה שאני רואה בודקת מחירים, גני אירועים, טעימות, שמלת כלה, צלם, די ג'יי, לבחור מפות, עיצוב לחופה, איזה סידור יהיה במרכז השולחן, מאפרת, שיער.. כל ההכנות האלו מגיעות היום לקיצן. היום החתונה, בקושי ישנתי, בבוקר ישר הלכתי לסלון כלה, שעות של איפור שיער, ואז בעלי (חח קשה לי להגיד את זה) בא לאסוף אותי, הוא התרגש, למרות שהוא לא הטיפוס שמתרגש, ראיתי שהוא התרגש שבא לקחת אותי.

נכנסנו לרכב, ונסענו לצילומי חוץ, משם לגן אירועים, עוד צילומים עם המשפחה והחברים, ואז קצת שקט, לפני החופה, אני כבר בקושי נושמת, עייפה, ועוד לא התחיל בכלל האירוע. ואז החופה, ריקודים הרבה אלכוהול, וזהו 2 וחצי בלילה נוסעים הביתה, ליל הכלולות שלנו כביכול, היינו כל כך עייפים ומותשים. רק רצינו להיכנס למיטה.

הגענו הביתה, וחשכו עינינו. הכלב אכל את הספה ואת המיטה יותר נכון מזרון. חבר שלי (חח בעלי), שכח לסגור אותו באזור של המטבח, ובגלל שהוא היה הרבה לבד הוא הרס את הבית. עכשיו איפה נישן?

בעלי הציע להפוך את המזרון לצד השני ובינתיים נישן עליו ומחר נלך לראות מזרונים ונקנה מזרון חדש, למחרת הסידורים של אחרי החתונה, נפגשים ההורים שלו ושלי, אצלנו, סופרים את הכסף, כמובן שכולם ראו את הנזק שהכלב עשה לנו בבית אימא שלי הציעה שהיא תבוא איתנו והיא תקנה לנו מזרון חדש, אימא שלו הציעה לקנות לנו ספה חדשה ספרנו את הכסף, כמעט הצלחנו לסגור את החלק של האולם, חסרים לנו 5000 ₪ ועוד לשלם לצלם 7000 ₪ ולדי ג'יי עוד 4000 ₪ כלומר 16,000 ₪.

טוב לא נורא..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה