יום שני, 12 במאי 2014

מזרון נקי אחרי יום ארוך

יום עבודה ארוך ומפרך, אני עובדת כמתכנתת בחברת היי טק ברמת גן, אני מתחילה את היום שלי ב 9:00 ואני לא יודעת מתי אסיים אותו, לרוב אני מסיימת בסביבות 7 או 8 בערב, אבל יש גם ימים שאני מסיימת ב 10-12 בלילה.

היום זה יום ארוך, יש מלא תקלות, וזה יום א' אחרי סופ"ש ארוך בגלל יום העצמאות וגשר שנתנו לנו מהעבודה ביום ה' כלומר מיום שני לא היינו בעבודה, כמעט שבוע.. אז העבודה הצטברה וכנראה זה הולך להיות שבוע קשה וארוך..

השעה 22:00 אני יוצאת מהעבודה, עולה על האוטובוס לתל אביב בדרך לבית שלי.. למיטה, מזרון, כרית.. אני הולכת לכיוון הבית, וכל הרחוב עמוס באנשים הפאבים מלאים, ואז אני רואה את דורון, חבר טוב שלי, קורא לי.. בואי שבי קצת שתי בירה, אמרתי לו שאני עייפה גמורה, אבל הוא שכנע אותי.. שאני צריכה קצת ליהנות, אז טוב אני אשאר לבירה.. ממול הפאב אני רואה חנות של מזרונים, אני צוללת במחשבות של איך אני מגיעה הביתה מתקלחת ונכנסת למיטה..

סיימתי את הבירה ואני צועדת הביתה פותחת את הדלת מדליקה את הדוד, פותחת את המקרר.. אן כלום, מתקשרת לפיצה.. נכנסת לחדר שינה.. רגע, הדלת פתוחה? אני תמיד סוגרת אותה שצ'ופי (הכלב שלי) לא יכנס, כל החדר ריח של פיפי.. צ'ופי מתחבא מתחת למיטה.. מזרון רטוב.. ומסריח מפיפי..



טוב מסכן היה כל היום לבד.. עשה לי דווקא.. בכוחותיי האחרונים אני מורידה את המצעים, מזל שהשמיכה לא רטובה.. מנקה את הכתם פיפי הופכת את המזרון, שמה מצעים חדשים, מתקלחת.. אוכלת פיצה והולכת לישון כבר 1:30 בלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה