יום חמישי, 22 במאי 2014

האמת על מזרונים


אני חיפשתי לקנות מזרון ורציתי לנפץ לכם מיתוסים על מזרונים.

מזרון קשה הוא הכי טוב לגב- ממש לא נכון, מזרון קשה טוב לגב של ההורים שלי, כי זה נוח להם, לי זה ממש לא נוח, מה שלא נוח לא קונים. אחד הדברים הכי חשובים במזרון שהוא יהיה נוח, מי שממליץ לכם על מזרון קשה כנראה שזה פשוט נוח לו, ומה שנוח לו, לא חייב להיות נוח לכם.

מומלץ על ידי הרופאים- מכירים את הסיסמא הזאת? שהמוכר מנסה למכור לכם? מה זה מומלץ על ידי הרופאים? זה הרופאים שלי? הם מכירים את הבעיות כבר שלי? אני טופלתי אצלם? כנראה שלא.

אני מאמין במזרון הזה אז אני נותן לך אחריות ל 3 שנים. אתה? ספציפית אתה המוכר נותן לי אחריות? כאילו אם יש לי בעיה במזרון אני בא אליך הביתה? אחריות של מזרונים מקבלים מהיצרן, אם זה מזרון איכותי תקבלו אחריות גם לעשר שנים, אם זה מזרון זול תקבלו אחריות לשנה.

יש לי כזה בבית- מכירים המוכרים האלה שיש להם את מה שיש לחנות להציע אצלם בבית? אני רוצה לבוא למוכר הזה הביתה ולראות שיש לו כזה בבית. גם תעשו ניסוי תבואו עם עוד זוג חברים לחנות ותגלו שלמוכר יש לפחות 3 סוגי מזרונים בבית, הוא ואשתו מחליפים מזרונים באופן קבוע כל יום שישי יחד עם המצעים.



אז אל תפלו לסיסמאות תקנו מה שנוח לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה