יום שני, 12 במאי 2014

הוא רק הציע לי מזרון

אני חייבת חבר, אני מרגישה בודדה.. טוב לא בדיוק בודדה אלא יותר לבד, אני תמיד מוקפת חברים, כל ערב אני יוצאת, אני עובדת והיום שלי מלא, אבל שאני מגיעה הביתה רק הכלב קופץ עליי משמחה, אני רוצה בן זוג שאוכל לחלוק איתו איך היה היום שלי, ולשמוע איך היה היום שלו, ובמקום לצאת כל ערב כדי לא להרגיש את הלבד הזה נשב יחד בסלון נראה סרט ונאכל פיצה.. גם זה קשה לגור לבד, אם יש לי סתימה בכיור אני צריכה לטפל בזה, או אם יש ג'וק מגעיל, אני צריכה להרוג אותו.. לבד.

אני שוכבת במיטה עם הלפטופ, מדברת עם עוד בחור שברור שכל מה שהוא רוצה זה להשכיב אותי.. ופתאום אני מרגישה דקירה בגב, מסתכלת וזה קפיץ יוצא מתוך המזרון?!@ מהה.. איך אני אשן, הבחור בצ'אט שואל איפה נעלמתי.. אמרתי לו שנקרע לי המזרון.. הוא כמובן הציע שאני אבוא לישון אצלו.. ממש חי בסרט!

הלכתי לישון על הספה, בבוקר התקשרתי לעבודה אמרתי שאני לא אגיע כי נתפס לי הגב ולא ישנתי כל הלילה (אגב זה נכון לא ישנתי כל הלילה ונתפס לי הגב). ובבוקר להלכתי לחנות של מזרונים מול הבית שלי, בטח יקר שם ממש אבל אין לי ברירה אני חייבת מזרון חדש.

נכנסתי לחנות.. והמוכר מוכר לי מאיפשהו.. הוא מסתכל עליי ואומר לי היי את מהפייסבוק אתמול.. אוי נו זה ההוא מאתמול.

למה לא באת לישון אצלי? יש לי את החדר של השותף שלי, לפחות שם יש מזרון נוח ולא היית צריכה לישון כמו מסכנה על הספה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה