יום רביעי, 18 ביוני 2014

חנות מזרונים

אני חייבת למצוא בן זוג, חברה שלי מתחתנת עוד חצי שנה, כל החברות שלי כבר נשואות חוץ ממני. מצד אחד אין מצב שאני לא באה לחתונה שלה, מצד שני אין מצב שאני באה לבד. לכל החתונות באתי לבד, כי תמיד הייתה אחת מהחברות שהייתה לבד, אז לא הייתה לי בעיה אבל עכשיו זה בעייתי.

תמיד אומרים שבחתונות הכי קל להכיר בחורים, שזה נכון, אבל הם תמיד שיכורים ולא יוצא מזה כלום.

בלי קשר אני גם חייבת לקנות מזרון חדש. כי המזרון שלי כבר ישן ואני קמה כל בוקר עם איזה משהו תפוס, הפעם ניתפס לי הצוואר, וזה ממש הקשה עלי לתפקד. אז החלטתי לקנות הפעם מזרון טוב, הלכתי לחנות מפעל של מזרונים אורטופדיים שכולם המליצו לי שיש שם מזרונים טובים במחירים זולים. המוכר שם היה ממש חמוד, הדיוק סיפר לי שניפרד מחברה שלו. מצד אחד לא בא לי להיות ריבאונד, מצד שני הוא ממש חמוד.

קבענו לצאת לשתות, תוך כדי שדיברנו סיפרתי לו שחברה שלי מתחתנת ואני חייבת בן זוג לחתונה. הוא הבטיח לי שלא משנה מה יהיה בנינו הוא יבוא איתי לחתונה. ואיפלו רשם את זה ביומן האלקטרוני בפלא' שלו.

יום אחרי הביאו לי את המזרון שהזמנתי מהחנות, ואיתו היה פתק מהמוכר עם התאריך של החתונה, והיה רשום שם אני לא אשכח, אבל תהיי הקשר. אני ממש מקווה שיצא מזה משהו, למרות שזה ממש הזוי לפגוש את הבן זוג שלך החנות של מזרונים..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה